keskiviikko 20. tammikuuta 2016

Oppia ikä kaikki

Taidemaalarina olen innostunut harjoittelemaan kitaran soittamisesta ja olenkin harjoitellut aktiivisesti noin puolisen vuotta. Alunperin aloitin harjoittelemaan siksi, koska halusin tehdä maalausvideoihini musiikin itse ja koska minulla on myöskin runoja, ajattelin tehdä niihin joihinkin sävelet ja myös esittää ne itse.
Kitaransoiton harjoitteleminen on ollut äärimmäisen mielenkiintoista toimintaa ja noin neljä kuukautta harjoiteltuani soittamista, minulla oli jo ensimmäinen oma kappale valmiina. toki minulla on se jo äänitettynä ja videoitunakin, vaikkakaan sitä ei ole vielä julkistettu. koska ajattelin että julkistan sen vasta sitten kun minulla on kaksi omaa kappaletta valmiina.
Tein myös kokeeksi ensimmäisen taidevideon, jossa soitan itse kitaralla Beethovenin tunnetun Fur Elise kappaleen. Ei tästä kummoinen tullut, mutta kaikki on tehty itse, niin videossa esitetyt maalaukset, kuin kitaralla soitettu musiikkikin ja olen myös editoinut ja tehnyt muutenkin itse koko videon.
https://www.youtube.com/watch?v=xzj6GRdV-Vo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.