keskiviikko 4. marraskuuta 2015

Kiusaaja Presidentti

Tutkimusten mukaan maassamme kiusataan ihmisiä noin kahdeksan kertaa enemmän, kuin länsieurooppalaisissa maissa keskimäärin. Itsekin olen huippulahjakkaana Taidemaalarina joutunut yli kymmenen vuoden vainoamisen, kiusaamisen ja perättömien väitteiden kohteeksi. Toki olen omalta kohdaltani yrittänyt myös puuttua tähän minua vastaan tehtyyn toimintaan ja tehnyt asiasta säännönmukaisesti kaikki mahdolliset viranomaisilmoitukset.

Minun tapauksessani viranomaiset eivät puutu asioihin, koska tätä kiusaamista suojellaan tasavaltamme entisen Presidentin, Tarja Halosen toimista. Tämä Tarja Halosen suojelema kiusaaminen ja vainoaminen on suoraan kopioitu entisestä DDR:stä, jonka tiedustelupalvelun Stasin entinen agentti tämä maanpetturipresidentti on ollut. Tämä pitkäaikainen ja hyvin intensiivinen vainoaminen ja kiusaaminen täyttää täysin psykologisen murhayrityksen tunnusmerkit. Minulla on asiasta kirjoitettuna lähes 300-sivuinen kirjakin, joka tällä hetkellä odottaa julkaisua. Kirjassani kerron asiasta yksityiskohtaisesti, tarina on liian pitkä jotta sitä voisi tarkkaan valaista blogikirjoituksella.

Taiteilijana olen ottanut tähän Presidentin suojelemaan vainoamiseen ja kiusaamiseen kantaa niin maalaustaiteen kuin videotaiteenkin muodossa ja yrittänyt saada tätä kiusaamista ja vainoamista loppumaan, koska se on kohdistunut jopa lapsiinikin. Mutta koska tämä Stasin entinen agentti, ei ole halunnut puuttua asiaan ja laittaa viranomaisiamme lopettamaan kiusaamistani ja vainoamistani, niin laitanpa tämän asiaan kantaaottavan videon ja maalauksen esille tähän blogiini, josko tämä hiukan edesauttaisi vainoamisen ja kiusaamisen loppumiseen, sekä lopettaisi vuosikausien minusta tehtyjen perättömien väitteiden jatkuvan levittämisen?




Olen siis tehnyt kaikkeni lopettaakseni tämän minua vastaan tehdyn vainoamisen. Olen tehnyt vuosikausia rikosilmoituksia asiasta ja lähettänyt tiedot vainoamisesta poliisille. Olen ottanut talteen noin 70-sivua tätä vainoamista ja valheellisia väitteitä minusta, jotka nekin olen toimittanut poliisille. Olen toimittanut asiasta tekemäni kirjan Oikeusministeriöön, tätä toimintaa suojelevalle Presidentti Tarja Haloselle ja lähettänyt sen myös kaikille kansanedustajillemme luettavaksi. Tästä huolimatta tämä vainoaminen vain jatkuu, koska tätä vainoamista ja psykologista murhayritystäni suojellaan maamme entisen Presidentin Tarja Halosen toimista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.